Einstein religija i politika

Einstein i politika – će biti naslov neke moje nove web stranice (prelistajte malo moje dosadašnje web stranice (https://sites.google.com/?tab=33 ). Taj naslov mi je bukvalno “izdiktiran” tako što me ta misao jutros (12. 05. 2013) probudila iz sna u kojem sam “vidio” povezanu istinu stvarnog i imaginarnog  istina i moguća istina i uz tu istinu (radi se o Lorentz-ovim veličinama u STR) u mojoj svijesti podsvijest je  “ispisala” riječ “politika” dvaput veća dužina, površina i veličina . Probudivši se razmišljam: odakle mi takva “poruka”, kakav je njen smisao i ima li ikakve veze Specijalna teorija relativnosti sa politikom. Zaključio sam: sličnosti su ogromne i toliko značajne da takav naslov i takvu temu neću moći kvalitetno sam obraditi – moram potražiti pomoć i odmah mi padoše na pamet dva imena: Milan Elesin i Bill Gaede.

Sve tri oblasti: Einstein, religija i politika asociraju me na pojmove – rat i mir, istina i laž, zabluda i obmana, manipulacija ljudskom svijesti i istinom, vlast, moć, novac, racionalno i iracionalno, odabrani i povlašteni, emocije, znanje/neznanje, relativne istine, poluistine, um i razum, dobro i zlo, pošteno i nepošteno, ….

Politika i religija manipuliraju istinom i manipuliraju ljudskom sviješću! U središtu te manipulacije je vlast, moć i novac. Bill Gaede mi je skrenuo pažnju na ispiranje mozga i u politici i u religiji i u fizici. Također vezano za novac treba da obratim pažnju na uvezanost fizičara u grupu koja odlučuje o novcu vezanom za dodjelu Nobelove nagrade u fizici. Ovo “grupašenje” fizičara ima značaja i u odlučivanju koji eksperimenti i koja istraživanja imaju prednost i šta  i tko će se finansirati iz fondova za nauku i naučna istraživanja i ulaganja iz sredstava poreznih obveznika.

Općenito gledajući sva istraživanja, svi eksperimenti i sva potrošena ljudska energija i finansijska sredsva na Ajnštajnove izmišljotine (http://osnovnipojmovi.blogspot.com/2013/05/ajnstajnove-govorne-izjave.html) nemaju nikakve praktične koristi ni za nauku ni za ljudski rod.

Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano, Prostor i vrijeme, Specijalna teorija relativnosti i označen , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Zabilježite trajni link.

1 odgovor na Einstein religija i politika

  1. Sprečo kaže:

    Jutros sam poslao poruke M. Elesin i B. Gaede sa prijedlogom da obradimo navedenu temu – zajednički ili svako ponaosob (prema svom znanju i umenju). Baš sam ljupopitljiv kakvi će biti rezultati te inicijative.

Komentariši

