Profesori – ublehe

U cilju razumijevanja sadržaja o kojima govorimo u STR postavljam dva jednostavna pitanja:
Šta za vas znači algebarski iskaz i geometrijski prikaz na sljedećoj slici: slika
P’ – P = PP’ = vt = 6m
U šta se transformiše ta dužina njenim množenjem/dijelenjem „Lorencovim faktorom“ slika  (f-1)
Ukoliko nemate jasne i precizne odgovore na navedena dva pitanja, molim vas, potražite ih na mojim stranicama.
Pitanja, javno, postavljam profesorima Prirodno matematičkog fakulteta u Tuzli.
Ukoliko vam tvrdim (skrećem pažnju) da za sve moguće brzine slika  množenje brzine c tim faktorom ima sljedeće značenje

okomita relativna brzina

   (f-2)  , i vi to umijete i možete provjeriti – zašto to ne  provjerite i sami se uvjerite u tu istinu?!
Isto tako umijete i možete provjeriti i sami se uvjeriti da ćemo množenjem vremenskog intervala t “Lorencovim faktorom” dobiti dužinu vremenskog intervala jednaku Ajnštajnovom 2t’. Dakle sljedeću formulu umijete i možete provjeriti

 (f-3)

Ukoliko provjerite tvrdnje iz formula (f-2)  i  (f-3) onda ćete lako izvući i zaključke iz množenja dužine ct sa “Lorencovim faktorom” (f-1), tj. razumjet ćete smisao sljedećeg algebarskog iskaza

 (f-4)
To što navedeno nema u udžbenicima fizike ne znači da se toj geometrijskoj i algebarskoj istini možete i trebate ismijavati!
Za razumijevanje geometrijskog smisla slljedećeg algebarskog iskaza ne treba vam posebna pamet i “viša matematika”
  (f-5)
Međutim, izgleda, da vam je potrebna neka ekstra pamet da shvatite sljedeći govorni i algebarski iskaz:
  (f-6)
Kada tu veličinu iskazanu formulom (f-5) podijelimo veličinom ct dobit ćemo Ajnštajnovu veličinu 2l0. Dužina koja “miruje” uz “posmatrača” ( i jednog i trugog). Kada tu formulu (f-6) , algebarski zapis geometrijskog opisa fizičkog zbivanja, pogledate uz MM eksperiment trebalo bi da zaključite što i ja – ovo je ISTINA
       (f-7)
za sve moguće brzine c > v > 0, bilo kojih skalarnih vrijednosti i bilo kojeg međusobnog relativnog odnosa c/v = n > 1, a ne samo za c je brzina svjetlosti u vakuumu. Razumijevanje te istine ne zahtijeva nikakvu dilataciju vremena niti kontrakciju dužina.Da li znate koliko toga iz relativnih mehaničkih kretanja Albert Ajnštajn nije uopšte obradio, ili je to obradio traljavo i površno?!
Da li znate da Albert Ajnštajn pogrešno tumači sljedeće algebarske, geometrijske i fizičke istine:

   (f-8),

(f-9)

Umjesto što vi mene tretirate kao “ublehu” – uzvraćam istim atributom – Vi ste “ublehe”! Upotrebljavam množinu (Vi) jer nisam naišao ni na jednog od vas koji me poštuje i uvažava! Ni jedan od vas neće ni pokušati potražiti odgovor na pitanje sa početka ovog posta

  (f-10)
  (f-11)
                           (f-12)

Kada vam to još i pokažem crtežom AT = 2vt’, BN = 2ct’, AC = 2l0 , zašto sami sebi ne vjerujete (ako, već, to umijete provjeriti)?!

 

Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano, Specijalna teorija relativnosti i označen , , , , , , , , . Zabilježite trajni link.

1 odgovor na Profesori – ublehe

  1. Sprečo kaže:

    Mislim da je ovo malo u odnosu na ono šta sam “preživio” od strane pojedinih profesora PMF u Tuzli!

Komentariši